Tuesday, December 7, 2010

resepsi kaklong:)




selepas hampir sebulan saya tidak menulis kat blog ini... kini saya kembali dengan cerita yang baru... so its start like this... pada 27 dan 28 november yang lalu kakak sulung saya sudah selamat diijab kabulkan di masjid puncak alam fasa 1... alhamdulillah segalanya berjalan ngan lancar... ok... pada 27 november 2010 itu merupakan hari di mana kaklong dinikahkan... yang paling best ayah yang nikahkan... saya tidak dapat tengok sebab masa itu saya terpaksa membantu ayah pegi beli barang keperluan yang tidak cukup... so sampai jew kat masjid tu saya tgk tok imam tu sudah bagi nasihat kat abang ipar saya... dan lepas itu terus jew upacara batal air sembahyang... then lepas tu ada jamuan makan- makan sikit... petang itu saya terpaksa bergegas untuk mencari bunga hidup di klang... orang lain kat duduk rumah untuk bersiap sedia untuk majlis yang agak besar pada esoknya.... ok ini ada la sikit gambar untuk majlis pada 27 november 2010...

No comments: